środa, 15 kwietnia 2009

AND THE WINNER IS...



Oto zwycięzcy!
Było trudno, ale nie bardzo. Łatwo udało się odrzucić pytania,
które zostały zadane tylko po to by wziąć udział w zabawie, od tych, które padły z autentycznego zainteresowania. Trudniej było później, bo spośród tych, którzy zostali na placu boju wybrać było już ciężko.
Dur Wybór, sed Wybór :)
Poniżej autorzy których talenta interwiewiórskie doceniliśmy
i nagradzamy egzemplarzami antologii „Sępy” z podpisami autorów. (Ze zwycięzcami skontaktujemy się osobiście).
Zachęcamy oczywiście do lektury całego wywiadu z którego dowiecie się całej prawdy o SĘPACH!

A teraz UWAGA!
Pozostałe dwie książki możecie rozdzielić
TU WYKAZ PYTAŃ I AUTORÓW DO WYBORU
Po prawej stronie znajdziecie ankietę, zaznaczcie swoich typów :)
Czas chcieliśmy ograniczyć do 19 kwietnia,
ale UWAGA (po raz drugi)
Na wybranie zwycięzców publiczności macie czas do 26 KWIETNIA!
czyli do przyszłej niedzieli!
(zaproście krewnych :)

Sępów Dwóch

A OTO NASI ZWYCIĘZCY!

kachagalecka

techtech1

andronika


Zachęcamy oczywiście do lektury całego wywiadu z którego dowiecie się całej prawdy o SĘPACH!

Sępy Dwa

5 komentarzy:

  1. witam autorów serdecznie. książka właśnie doszła-rzekłbym wręcz, ze ekspresowo. dziękuję jeszcze raz, a wrażeniami po lekturze na pewno się podzielę.
    pozdrawiam.

    techtech1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh, ależ rywalizacja o Sępy, moje drogie Sępy! Aż pióra lecą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ba!
    Ludzie wiedzą co cenne!
    :)
    JacAr

    OdpowiedzUsuń
  4. Sępy doleciały (chyba pocztą lotniczą) w tempie ekspresowym, odebrałam w sobotę, a że wyjeżdzałam akurat na weekend do znajomych to dziwnie sie na mnie patrzyli , bo co chwilę wymykałam sie czytać kolejne kawałki książki. Wyszłam na atowarzyskiego sępa co to od ludzi książkę wolał i jeszcze nie chciał się nią podzielć póki nie przeczytał.( poszłam spać o 5 rano) :P
    Książąka świetna, jeszcze raz dzięki za dedykacje też.
    Buziaki
    Andronika

    OdpowiedzUsuń
  5. No to cała przyjemnośc po naszej stronie.
    Towarzysko jesteś usprawiedliwiona - możemy to zaświadczyć na piśmie :)
    Dzięki za pozyopinię :)
    thx alot
    Sępów Dwóch
    }:> }:>

    OdpowiedzUsuń