poniedziałek, 18 maja 2009

Graham MASTERTON dla Sępich Czytaczy

Hejo Hej!
Mamy coś dla Was kochani czytelnicy i odwiedzacze Sepiego Gniazda!
Otóż na raty spotkaliśmy się z Grahamem Mastertonem
– naszym guru w sprawach horroru i sexu :)
Na raty – bo Sęp Rob w zeszłym tygodniu we Wrocławiu, a ja,
czyli Sęp Jot, dzisiaj we Warszawie.
Graham nie dał się długo prosić i napisał dla Was pozdrowienia, okraszając je rękodzielniczym sępem.
To z pewnością unikat na skalę światową!
Specjalnie dla Was
Grahhhaaaaaaaaammm Maaaaasterrrrtoooooon!
... i jego śpiewający sęp...
}:> }:>

13 komentarzy:

  1. Rewelacja! Taki autograf to skarb! ;)
    Mi naysowal cos na posladku, ale nie wiem jak to przekalkowac teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justa! Przebijasz wszystkich!
    Spróbuj metody może mało kreatywnej, ale dosyć popularnej (sądząc po ilości wypadków :)
    xero!
    Pozdrawiam
    JacQ
    PS. Fajne zdjęcia na blogu Mastiego - gratki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny ten sęp ^^
    A Efantastyka dostała wampirka: http://efantastyka.pl/portal/graham_masterton_autograf

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wampiros jest w dechę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No tez bym takie coś chciał mieć ! cholera !:p

    650w

    OdpowiedzUsuń
  6. No widzisz jakie masz szczęście - to dedykacja również dla Ciebie:) Bo przecież jesteś czytaczem Sępiego Gniazdeczka - i to właśnie Wam się podpisał Graham.
    Silwuple
    }:> Jot

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ja chce oryginał ;] a nie skan ;]

    650w

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz oryginalny skan i nie maruć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie, cieszyć się że mata oryginalny skan... ja to mam piracką wersję... :(
    Pozdrawiam ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja dostałem happy vampire'a ;)
    http://masterton0wojtekb.blox.pl/resource/dedykacja.jpg

    OdpowiedzUsuń
  11. wampirek ekstraśny! bardzo mnie się podoba :)
    }:> J

    OdpowiedzUsuń