poniedziałek, 19 stycznia 2009

KONKURS! KONKURS! KONKURS!

Mili nasi zasępieni!
Mamy dla Was niespodziankę – KONKURS z FILMOWYMI NAGRODAMI!
Co trzeba zrobić, by wziąć udział w konkursie?
- do 31.01.2009 (sobota, do godziny 24.00) musicie wpisać komentarz pod tym postem, podając:
- w jaki sposób trafiliście na naszą stronę – np. Fabryka Słów; Nasza Klasa; Fabrica Librorum
- która z ośmiu zajawek opowiadań zapowiada najciekawszą lekturę (wszystkie zajawki znajdziecie po prawej stronie w zakładce SPIS TREŚCI ANTOLOGII)
- abyśmy mogli skontaktować się z Wami w przypadku wygranej musicie podać również swój adres e-mail

Wasz wpis, powinien więc wyglądać mniej więcej w taki sposób:
- Fabryka Słów (jeśli to Z FS trafiliście do Sępiego Gniazda)
- Niemoc (jeżeli to „Niemoc” zrobiła na Was największe wrażenie)
- ziutek@gmail.com (jeżeli macie ochotę otrzymać nagrodę – podajcie własny adres e-mail)


Wpisać możecie się tylko raz (tzn. podany adres e-mail może pojawić się tylko raz – przy losowaniu wyeliminujemy wielokrotne zgłoszenia)

Spośród wszystkich zgłoszeń wylosujemy zwycięzców, którzy otrzymają:
1 miejsce – zestaw 3 horrorów na DVD: „Przesilenie” (Solstice); „Eksperyment SS” (Outpost); „Osiem” (Crazy Eights)



2 miejsce – zestaw 2 horrorów na DVD: „Głosy ciemności” (In a Dark Place); „Więzień” (Prisoner)



3 miejsce – horror na DVD: „Zemsta nieboszczyka” (Ghost Writer)



Wszystkie płyty są nowe :) zafoliowane nie lookane:) Nagrody wyślemy pocztą.

Do boju zatem!
Sępów Dwóch

PS. Jeśli zechcecie napisać coś miłego w swoim wpisie, albo jakieś uwagi, albo zjebki – nie powstrzymujcie się! To nie będzie miało co prawda wpływu na wynik losowania, ale zawsze coś nam powie.
PPS. W związku z rankingiem zajawek, do końca stycznia nie wprowadzimy nowych zapowiedzi, ale nadrobimy to w lutym :)

KONKURS NIE BYŁBY MOŻLIWY BEZ EWCI! THX EWA! DAJ DZIOBA :) }:> }:>

66 komentarzy:

  1. 1. Tu będzie śmiesznie, bo o "Sępach" dowiedziałem się od Wojtka z Grabarza:) zaraz potem wylądowałem tu, na Waszym blogu, a zaraz potem na naszej klasie w Waszych znajomych, a następnie na stronie wydawnictwa, Fabryka Słów.
    2. I tu mały kłopot, bo podobają mi się zajawki: "Sępy" i "Niemoc". Ale jeśli mam wybrać to mój głos idzie na "Sępy", z prostej przyczyny. Po takiej zapowiedzi wiele oczekuję po tym opku.
    3. Mój mail: pinhead6@wp.pl

    A teraz coś ode mnie:) Wymagania co do całej antologii są dość duże. Dlaczego? Opowiadania Roba robią całkiem spore wrażenie i stąd tak spore oczekiwania. Co do Jacka... niedawno dane mi było (dzięki Jego osobie, thx) przeczytać Jego zbiór opowiadań "Serio" (całkiem niezłe trzeba przyznać). Wierzę osobiście, że i On coś ciekawego zamieścił w nadchodzącym tomisku:) Także ja czekam z niecierpliwością.

    Czołem!
    Sebastian Drabik

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. I tu mam problem, bo dokladnie nie pamietam :) kilka osob podsylalo mi linka, ale chyba po raz pierwszy trafilem tutaj z forum grabarza.

    2. Najbardziej podobaja mi sie zajawki opowiadan Armageddon 20/12 oraz Sępy. Pierwsza dlatego, ze lubie apokaliptyczne klimaty i nadciagajaca zaglade oraz rozne potwory (ktore sadzac pozajawce w opowiadanku sie znajda), druga chyba glownie dlatego, ze tak niewiele mowi i rozbudza wyobraznie :) Niby sie domyslam o czym moze traktowac, ale to sie dopiero okaze. Jednak, jesli mialbym wybrać jedną to chyba wlasnie wybralbym zajawke Sępów, rozbudza apetyt i wyobraznie, to trzeba przyznac.

    3. E-mail: spawne@gmail.com

    Rowniez skrobne cos od siebie :) Po przeczytaniu wszystkich zajawek stwierdzam, ze opowiadan, na ktore warto czekac jest duzo wiecej i antologia moze byc nad wyraz udana. Oprocz dwoch wymienionych wyzej zajawek, ktore zrobily na mnie najwieksze wrazenie, moje zainteresowanie budza rowniez zajawki Życzenia, Balu w Blankenese oraz Odnalezionej. Ciekawe, tajemnicze i oryginalne (przynajmnie takie wrazenie sprawiaja, jak bedzie ostatecznie to sie okaze :)) Pozostaje czekac z niecierpliwoscia na ukazanie sie antologii :)

    Pozdrawiam!
    Chudy

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Nasza klasa oczywiście;)
    2.Tu mam okropny dylemat ale jeśli muszę wybierać najlepszą zajawkę niech to będzie "GRIOT" bo kojarzy mi się ze "Zwierciadłem Piekieł" Mastertona, nie wiem czemu się kojarzy ale się kojarzy;)
    3. blood-red-girl@gazeta.pl

    zjebek nie będzie;) Powiem tylko, że nie mogę się doczekać antologii i czuję, że to będzie naprawdę coś wspaniałego;)

    pozdraviam

    Estera V.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Fabryka Słów naturalnie :)
    2. ODNALEZIONA
    3. kawoy@wp.pl

    Strasznie ciekaw jestem jak wam to wyjdzie ;) Polski horror to unikat tym bardziej jestem ciekaw efektu końcowego. Zajawki dają nadzieję na dobrą lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Fabryka slow
    2. Wg mnie najciekawsza wydaje sie GRIOT mam nadzieje ze je wkrutce wydacie. Jestem fanka horrorow a polskich jeszcze nie czytalam. Pozdro!!
    3.amateraus@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Fabryka Słów
    2. "Życzenie" wbija w krzesło, aż nie chce się zaczynać myśli od słowa: "chciałbym" bo a nuż jakieś diabelstwo słucha i spełni...
    3.marcin.grygo@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Fabryka Słów ;]
    2. Zdecydowanie GRIOT, jestem ciekaw treści całego opowiadania.
    3. marcin28462@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Fabryka Słów
    2.GRIOT
    3.horpach@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Fabryka Słów;)
    2. Sępy-całości się nie mogę doczekać;)
    3. techtech1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. ...krótko i zwięźle:
    1. Fabryka Słów [I'm lovin' it;)]
    2. tylko i koniecznie "ARMAGEDDON 20/12" [!!!]
    3 ronchek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Fabryka Słów
    2. Griot
    3. kulburek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Fabryka Słów
    2.GRIOT
    3.piotr.raszke@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. ze strony Fabryki Słów
    2. Życzenie. I nie dlatego iż było pierwsze na liście - najbardziej mnie zaintrygowała ta "zajawka". Kupując bez tego tekstu, wybrałbym zamiast ŻYCZENIA pewnie BAL W BLANKENESE, albo KARETĘ DAM, ale "zajawka" ŻYCZENIA jest dla mnie THEBEST.
    3. cyrus2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.Fabryka Słów
    2.Sępy
    3.robert-adam@nsm.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. - Fabryka Słów
    - ARMAGEDDON 20/12
    - andrzej47@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Nasza Klasa
    2. Kareta Dam
    3. kajuli@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. - Fabryka Słów
    - Sępy
    - micbuc@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. - MICTLAN
    - "Niemoc" - wiem jak pisze każdy z Was, teraz jestem ciekaw, co stworzyliście w zdwojonej sile :)
    - jacekpiekielko@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Fabryka Słów
    2. GRIOT - czekam z niecierpliwośćią;)
    3. jaroslaw.mad@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. 2. Najpierw znajoma, potem Nasza Klasa I Fabryka Słów:)
    2. ODNALEZIONA - na pierwszy rzut oka to coś dla mnie;)
    3. becik123@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Fabryka Słów
    2. Życzenie
    3. owsiak.master@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Fabryka Słów
    2. Sępy
    3. Pysiamisia4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Nasza Klasa
    2. Życzenie
    3. kachagalecka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Fabryka Słów
    2. Życzenie
    3. mumens@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Fabryka Słów
    2. Griot
    3. wmichael@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Grabarz i Fabryka Słów
    2. Życzenie - wydaje mi się najlepsze
    3. rafoo76@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. 1.Fabryka Słów
    2.Niemoc
    3.brontal@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam serdecznie :)Świetny projekcik :) wieje amatorszczyzną z najwyższej półki :)

    1. Fabryka Snów
    2. Sępy - bo lubię takie historie złożone
    3. wasiu23@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Ho ho, jak się wszyscy rozpisali ;)

    - Jacar
    - Sępy - zapowiada się świetnie

    Proszę mnie nie brać pod uwagę w losowaniu, bo horrorów się boję i mam po nich koszmary oraz polucje.

    Serdle

    krass

    OdpowiedzUsuń
  30. 1.Fabryka Słów:)
    2.Sępy
    3.rea85@interia.pl
    Pozdrawiam!
    I.

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Mictlan
    2. Życzenie
    3. zaranek@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. 1.Fabryka Słów
    2.Życzenie
    3. jedruchanka2gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. 1.Fabryka Słów
    2.Armagedon20/12
    3.mpozarowski@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Fabryka Słów - mało oryginalnie?
    2. Bal w Blankenese
    3. 7smoki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. no niestety, a może stety :) Fabryka Słów,
    2. j. w. ... Sępy ... wiem, wiem może i mało oryginalnie,
    3. kasiasobota@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. znajoma co czyta dużo fantasy :) a ja próbuje ją dogonić ...
    2. zyczenie
    3. songoku.evo@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. - fabryka słów
    - niemoc
    - ahti1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Fabryka Słów.
    2. Sępy.
    3. junior-1984@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. 1) Fabryka słów
    2) ARMAGEDDON TWENTY/TWELVE /
    3) speider2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. Fabryka słów
    2. SĘPY przyciągnęła mój wzrok ;)
    3. anetanad@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. 1. Fabryka Słów.
    2.''Życzenie''
    3.hancia17@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. 1. Fabryka Słów
    2. Życzenie
    3. karalucha@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. 1. Fabryka Słów
    2. Griot
    3. thema1978@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. 1. Fabryka Słów
    2. Sępy
    3. karolinafilip@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. - Fabryka Słów
    - Bal w Blankenese
    - jankarasowski@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. 1. Fabryka Słów
    2. Sępy
    3. heimi@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. 1. Fabryka Słów
    2. ARMAGEDDON 20/12
    3. po.cichu@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. 1. Fabryka Słów
    2. Niemoc - bo temat bliski każdemu, kto choć raz próbował swoich sił w pisaniu.
    3. Shadowisper@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. 1=Grabarz i Fabryka Słów
    2=Griot - zapowiada się nieźle;)
    3. ralfi135@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. 1. Fabryka Słów
    2. Sępy - no bo to takie paskudne ptaszki;)
    3. mateoo1@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  51. 1. Fabryka Słów, a i koleżanka coś napomknęła...
    2. Sępy - zachęciła mnie zapowiedź, zobaczymy...
    3. madej22@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. 1. Kolega mi powiedział.
    2. ARMAGEDDON 20/12
    3. wierzbol@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. - Fabryka Słów
    - KARETA DAM
    - popielec2@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. - Nasza Klasa
    - KARETA DAM
    - tsikorski@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. - Horror Online
    - Sępy
    - thaoquest@wp.pl

    Wybór padł na Sępy bo jak już ktoś napisał wcześniej, po takim fragmencie wiele można się spodziewać ;) pozdrawiam i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  56. - Fabryka Słów
    - GRIOT
    - ladamiak87@gmail.com

    Teraz cos odemnie :) powiem szczerze, czytajac czułemm jakby czegość w nich brakowało w opisach książek czy też samych książkach, albo że to tylko takie powierzchowne słowa, bez tego czegoś w głębi. Griot natomiast jest pełny :) ciężko mi opisać to uczucie... Z góry zaznaczam, że preferuję książki fantasy z tymi wszystkimi smokami, magią itd. ale griota przeczytałbym z miłą chęcią :) Lecz to tylko takie opisywanie książki po okładce, rzeczywistość może być zupełnie inna :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  57. 1. Fabryka Słów
    2. trudny wybór...wszystkie zajawki zapowiadają się ciekawie, ale gdybym miała wybrać jedno opowiadanie, to byłby to ARMAGEDON 20/12
    3. ironistka83@wp.pl

    pozdrawiam i życzę dalszych, równie ciekawych pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  58. 1. Fabryka Słów
    2. Zajawki są zdecydowanie za krótkie ! Aż sie zasępiłam :( ale mój jedyny i demokratyczny głosik (alt bodajże ) oddaje na ARMAGEDON 20/12.
    3. andronika@o2.pl

    Czekam na resztę, mam nadzieję nie za długo, bo jeszcze rozdziobią nas kruki i wrony a nie sępy :P

    OdpowiedzUsuń
  59. 1. Fabryka Słów
    2. Odnaleziona
    3. batu1544@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. 1. Fabryka Słów
    2. Piśmiennicza natura wskazuje na Niemoc, ale czytelnicza na Sępy, więc niech będą SĘPY
    3. aila91@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. 1. Fabryka Słów ( pewnego dnia włączam FireFoxa odpala sie strona startowa Fabryki Słów a tam patrze jakieś 2 SĘPY na mnie patrzą)
    2. SĘPY .......... bo powiało mroczną tajemnicą
    ARMAGEDON 20/12 .... bo postapokaliptyczne klimaty zawsze sa na topie
    3. k.dudowicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. 1.Fabryka Słów
    2. Zdecydowanie SĘPY
    3.zal3ff@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. 1. Fabryka Słów
    2. NIEMOC
    3. nejimakidori89@gmail.com



    PS. komentarze, o jakie prosiliście, postaram sie pozamieszczac pod kolejnymi zapowiedziami opowiadań. powodzenia, panowie. ^__^

    OdpowiedzUsuń
  64. 1.Fabryka Słów.
    2.Sępy.
    3.majachmielewska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. 1. Trafiłem tutaj ze strony Waszego Wydawcy
    2. Wszystkie opowiadania zapowiadają się całkiem ciekawie. Mój typ to jednak "Odnaleziona"
    3. kklemczak@gmail.com

    Pozdrawiam i życzę dalszej owocnej współpracy
    Krzysiek Klemczak

    OdpowiedzUsuń
  66. No.
    Niniejszym zamykamy konkurs i przystepujemy do liczenia, tudzież losowania. Wyniki jak najszybciej się da - dzisiaj, albo najpóźniej jutro. Zwycięzców powiadomimy mailowo, w celu uzyskania adresów, na które wyślemy nagrody.
    No i wszystkie nadeslane teraz zgłoszenia nie będą już brane pod uwagę.
    A zatem do niedługo :)
    }:> }:>

    OdpowiedzUsuń